Tema 6: Diario
Benvidas de novo benqueridas lectoras e lectores!
Hoxe falaremos do que se viu na clase: As Linguas
Estranxeiras no Contexto Nacional e Internacional durante as sesións relacionadas
co tema 6 que versou sobre as programacións didácticas.
Así, de boas a primeiras, como unha futura docente, escoitar
que terei que elaborar unha programación didáctica para as oposicións asusta,
en especial porque aínda non sabía moi ben que era o que debía facer para
elaborala. Nesta entrada esclareceremos un pouco os contidos e apartados que
ten unha programación, espero que vos resulte interesante!
Agora ben, xa establecemos un punto de partida, pero que elementos
teñen que incluírse na programación que vaiamos defender nas oposicións? Por
onde se empeza?
Como sempre, hai que comezar polo principio polo que na nosa
programación, con respecto ós contidos, o primeiro que debemos redactar e a introdución. Esta introdución deberá
constar de dúas partes:
A primeira xustifica a importancia que ten esa programación
apoiándose nas necesidades do momento e na normativa actual. A segunda parte da
introdución consiste nunha contextualización xeral da contorna xeográfica da
localidade e do centro, da situación socio-económica xeral das familias e tamén
das características do alumnado para o que se elabora a programación.
Tras a introdución incluiremos un apartado sobre as competencias chave, que tendo en conta
a LOMCE, as describas e definas como se traballaría na programación a realizar.
No seguinte apartado debemos definir os obxectivos xerais da programación, que se establecen no currículo
das ensinanzas que se vaian impartir.
Este punto vai seguido pola descrición dos contidos onde nunha primeira parte estableceremos os
contidos mínimos que se inclúen ó longo das unidades didácticas. Tamén
falaremos sobre os elementos transversais e de como se desenvolverán en
relación co que se vai impartir. Incluirase tamén unha enumeración de tódolos
contidos que se inclúen nas unidades didácticas e da colaboración entre o
profesorado para que o alumnado adquira de forma transversal tódalas
competencias chave. En segundo lugar establecerase a secuenciación (orde dos contidos) e a temporalización (cantas sesións lle corresponden a cada unidade
didáctica).
Tamén teremos que incluír un apartado dedicado exclusivamente
á metodoloxía que explique que
modelo imos seguir e a que principios e estratexias metodolóxicas nos
cinguiremos ou empregaremos.
Tras a descrición da metodoloxía empregada procederemos a
expoñer a forma na que imos tratar a avaliación,
non só do alumnado mais tamén da programación didáctica que nos ocupa.
O proceso que vimos de ver, é complexo, longo e mesmo pode causar
tedio polo camiño. Por isto se recomenda traballar na programación pouco a
pouco, no canto de deixala ata que falte pouco para as oposicións.
Espero que vos gustase esta entrada. Ata a próxima!
Ligazóns de interese:
Econosublime – Javier Martínez Argudo
Ola Paula! Moitas grazas pola túa entrada! Paréceme que explicas todo de forma moi clara e ben ordenada. Como dis, crear a programación da bastante medo de primeiras e é preciso dedicarlle moitas horas e unha boa pensada! Dende logo coa túa entrada sentas as bases dunha boa estrutura para a mesma, noraboa!
ResponderEliminarUnha aperta
Boas, Uxía!
EliminarMoitas grazas polas amables palabras!
Saudiña! :)